poniedziałek, 18 marca 2013

1-wszy post !


Witam wszystkich!
Bardzo, bardzo długo odkładałem utworzenie tego bloga, ale w końcu nastąpiła ta chwila. Mamy dziś 18 marca 2013 roku. Mam nadzieję, że podjęcie się <pytanie na jak długo?> prowadzenia bloga, nie będzie tymczasowym wymysłem, tylko czymś mobilizującym na wzór "szkicownika/dziennika" , który będzie mnie nakłaniał do ciągłej pracy nad rysunkiem.

Cóż po tym lamerskim wstępie zamieszczam 1-wsze rysunki:


->01 Draco red-green RCV
<czyli "reactivation" w moim slangu szkicownikowym oznacza ponowne podejście do pracy/rysunku>


- poniżej straszna maszkara <jak się patrzę teraz na rys. to przez rękę, bo tyle błędów widzę> wykorzystałem po części kolorki bestii i bodajże kawałek dzioba jego.
Nie jestem pewien ale chyba w całości było w PS tworzone.
Draco red-green 12_2011
- Tutaj świeże podejście ponowne do tego smoka, kolorki nieco zmienione, pozostałem "powiedzmy" przy tej samej tonacji.
- Lineart ołówkiem 9B bodajże + kolorki w PS
- Przyznaję się bez bicia, że anatomia została zerznięta wprost z tego rysunku:
http://www.draconika.com/types/images/bronze-dragon.jpg
Na pocieszenie  dla siebie mogę napisać, że prawie w całości rozumiałem to co rysowałem, jeżeli chodzi o anatomię tego smoka, ale to inna bajka.
Draco red-green 03_2013

To chyba tyle, będę się starał numerować posty <w sumie dla siebie> wytłuszczoną czcionką, aby podsumować ilość po dłuższym czasie istnienia bloga.
Pozdrawiam wszystkich, którzy zechcieli zajrzeć tutaj ;-)

Julek






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz