czwartek, 18 kwietnia 2013

05 Training_Dracor ground lizard

 Tak jak w temacie:

 * Materiał referencyjny: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgKMOxoRRHGP9Uu9VPDdgnTNpXyksK5IR8YMJ4atvRubjE_LVmdA5dmQxuJ6W6gU8zYshPW_l6cHTidQ1YItKyWaTpHPGqiBoZVTAHkm_Ydk1VmZNIBG_hY9GMizUtFRBowhE-_G1Q_S-k/s1600/st15.jpg od pana Williama Stout-a, mam nadzieję, że się nie obrazi za to, że zerżnąłem jego rysunek dosłownie, ale nic nie poradzę, na to, że kocham jego styl !

* Inspiracja kolorami: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwmnmUaWPsgdEChlu7zxwn_YdImONV7YcOKN9MtFnxEglHx7ICUWSaTbeqhCgsCBjTsyP-_jF_wUMW_Rh6h7UCpdZfnhzW74sz_-DevaZpOch8oHg6If3HlIIRc3ExeIBzUErY-0gywP_N/s1600/chasmosaurus_by_zdenek_burian_1976.jpg

- Najpierw lineart <tak kontury dosłownie zerżnięte !> w Manga Ex Studio a potem parę detali w Autodesk Sketch book Pro






* kolorki oczywiście w Photoshopie.
Na koniec porównanie mojego bazgroła z Oryginałem <czyli na czym polegał mój trening>    



* rzecz jasna oryginale dzieło należy do Pana Williama Stouta   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz