czwartek, 18 kwietnia 2013

07 Training_Ricardo Delgado Suchomimus_Transparent_Lineart

Postanowiłem spróbować "zmałpować" tym razem styl kreskowania Pana Ricardo Delgado. Znalazłem u niego na blogu następujący szkic: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3klWKLaZhThOG8IfkYVadqYRo_lswdHrulm6uU6fqB7m06mAPQ7Nd041IBWjt4lEWpaebZhMnYtCC5o5zdNDqXtM3ET-RRuryv-uEqQyRikI7nzRAmQipwvQJpQe_cSZmezcA3ZCqUC4E/s1600/rdelgado2a.jpg

i postanowiłem go rozłożyć na części pierwsze. Oto co mi powychodziło:


* 1-wszy czyli biorę oryginał czyli w/w link

* 2: następnie usnąłem kolor niebieski pierwotnego rys. , zrobiłem transparentny lineart i wypełniłem go kolorem, po to aby łatwiej przerysować kontury


 * 3: Gotowy lineart w PS wykonany:

* 4: na szybko pokolorowane w PS:


* 5 na koniec porównanie oryginały <z prawej> z moim bochomazem.

 





Zaciekawi mnie ten styl, poprzez prostotę, posram się do niego powrócić w bliżej nieokreślonym czasie, aby stworzyć coś tym razem lepszego.

Szkic który się posłużyłem rzecz jasna należy w całości do Ricardo Delgado.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz